Ars Poetica

Azért indítottam ezt a bloggot,hogy a kisembernek is lehessen véleménye a "mai" világban zajló dolgokról,hogy meg tudja osztani mindenkivel azt ami "fáj",és ne gondolja róla senki,hogy bármit meg lehet etetni vele csak azért mert jól néz ki,vagy jó a tálalás,de a belseje romlott...mérgezett!

2011. november 11., péntek

Postai történet

 A mai nap fizetnivalóm volt,és mivel ezt a szelvényt csak a postán tudom kifgizetni eldöntöttem,hogy ellátogatok a postai hivatalba.
Amint beléptem arra lettem figyelmes,hogy óriási tumultus van bent,és a három ablak helyett csak egynél lehet fizetni.Sorba is álltam,mert nem állt szándékomba még egyszer oda visszamenni....egyszer nagy nagy zúgolódásra leszek figyelmes....minden bent lévő ember egy cigány asszonnyal kezd vitatkozni,mert ő nem akart sorba állni...én is felháborodok,mert nem szeretem az ilyent,és főleg azért,mert ha én sorba tudok állni akkor álljon más is.Kis idő múlva arra lettem figyelmes,hogy még egy ember előre áll,de vele már senki nem vitatkozik,majd jön a következő és a következő....lassanként meg is jegyeztem,hogy egy cigány asszonnyal képesek vagyunk cirkuszolni,de az utána levő hat vagy nyolc emberrel nem aki szintén azt tette,és még én voltam a rossz,mert ezt meg mertem jegyezni....mert az egyik cigányné volt a többi meg "fehér"ember....szerintetek miért van ez így? Létezik igazság ilyen téren?

4 megjegyzés:

  1. Korrekt a megfigyelés, valami hasonlót tapasztaltam vasúti jegy vásárlásánál, ami ugye csuda, hogy cigány jegyet akar enni, de aztán csak eltaszították onnan, mert nem akart sorba állni, nem úgy a hátizsákos tiszteletlen egyetemistát.

    VálaszTörlés
  2. Van ebben is valami,de itt kivételesen idősebb hölgyekről volt szó...mindenki jobban sietett a sorba állásnál :),én voltam az a "szemtelen" fiatal aki ezt szóvá merte tenni...és ha tehették volna a fejem is szívesen leharapták volna :)

    VálaszTörlés
  3. Hát igen, a postán mindig dezsávű érzésem támad, mintha az ajtón belépve egyből a nyolcvanas évekbe érkeznék. Érdekes, mit tolerálnak az emberek és mit nem...

    VálaszTörlés
  4. Szerencse csak ritkán kell oda járnom

    VálaszTörlés