Ars Poetica

Azért indítottam ezt a bloggot,hogy a kisembernek is lehessen véleménye a "mai" világban zajló dolgokról,hogy meg tudja osztani mindenkivel azt ami "fáj",és ne gondolja róla senki,hogy bármit meg lehet etetni vele csak azért mert jól néz ki,vagy jó a tálalás,de a belseje romlott...mérgezett!

2011. november 7., hétfő

Müködik a korrupció?

Az egyik ismerősöm a segítségem kérte pár napja,mert meg akart pályázni egy állást ami neki a változást jelentette volna.Segítettem is neki úgy az Önéletrajz mint a kisérőlevél megszerkesztésében,megírásában.A mai napig mindenki biztatta,hogy jelentkezzen,és probálkozzon,mert megéri,és mert nincs jelentkező sem.Az illető ma ment az intervjúra és ott szembesült azzal a ténnyel,hogy az állás már rég a másé,csak meg kellett hirdetni,mert másképpen az illető aki valakinek a komája nem foglalhatta el az állást.
Ezek alapján hiába lehetne ő a megfelelő az állás betőltésére még is valaki ismerősével kell ezt a lyukat betapasztani.
Mit gondoltok,mennyire lesz megfelelő a másik illető arra a szerepre?
Meddig fog még az menni,hogy nem az érdem,hanem az ismeretség és a rokoni kapcsolat lesz a döntő egy jó állás megszerzéséhez?
Mindenki véleményére kiváncsi lennék,és vagyok!

5 megjegyzés:

  1. Érdekes felvetés. Az ismerősöd nem akar nyilatkozni az ügyben újságnak?

    VálaszTörlés
  2. A korrupcio mindig is mukodott kemenyen nalunk,es szerintem lehet,hogy 1-2 genereracio felnovese is keves lesz ahhoz,hogy megszunjon,na persze, ez sajat velemeny...

    VálaszTörlés
  3. Minden ismerősömnek ez a véleménye...sajnos annyira benne vagyunk,hogy kimászni sem tudunk belőle.....mert elég 1 ember ezzel a mentalitással és többet vonz mint a "normálisan" gondolkodók

    VálaszTörlés
  4. Sajnos ez evek ota igy mukodik,ha van ismerosod haladsz,ha nem akkor maradsz! Nekem is volt ilyenben reszem.Fel napot vartam arra,hogy szobaaljanak velem miutan behivtak,es szerencsemre volt egy kedves ott dolgozo szemely,aki megszant mondva,hogy mar megvan az uj munkas ...csak hat megkellett hirdetni.
    Tiszteltem azt a szemelyt,de egy ujabb csalodas volt munkakereses teren,amit meg jo nehany kovetett.Ilyen vilagot elunk!! Es ez sajnos kulfoldon is igy mukodik legtobbszor.

    VálaszTörlés