Ars Poetica

Azért indítottam ezt a bloggot,hogy a kisembernek is lehessen véleménye a "mai" világban zajló dolgokról,hogy meg tudja osztani mindenkivel azt ami "fáj",és ne gondolja róla senki,hogy bármit meg lehet etetni vele csak azért mert jól néz ki,vagy jó a tálalás,de a belseje romlott...mérgezett!

2011. november 25., péntek

Ki mint él úgy ítél!!!

Többször hallottam ezt a szólást egy kedves ismerősöm szájából,de nem tudtam hova tenni,míg be nem bizonyosodott az,hogy sok ember ennek alapján hoz döntéseket.
Sokszor felháborodtam az emberi igazságtalanságok látván,de meggyőződtem arról,hogy sok értelme nincs,mert azt kell nézni,hogy ki mondja vagy ki cselekszi azt és nem azt,hozy mit is mond vagy mit is cselekszik.Többször jártam én is úgy,még a munkahelyemen is,hogy megvádoltak ezzel....azzal,beszéltek a hátam mögött,gúnyolódtak.Engem felzaklatott ez a bánás mód és nagyon sokszor kényelmetlenül éreztem magam az alaptalan vádak miatt,míg egy napon elkezdtem azok az emberek után nézni akik ezt művelték,és rájöttem,hogy aki "tolvajnak" nevezett,az volt a tolvaj;aki gúnyolódott az valamiért nagyon irigy volt,vagy a saját hibája miatt keresett bűnbakot,vagy épen nem volt megelégedve az életével és egyszerűbb volt egy másik ember hibáival foglalkozni,mint a saját háza táján rendet rakni.Ilyen esetekben eszembe jutott ez a mondás,és rájöttem,hogy nagyon nagy igazság alapja van......nem kell mérgelődni senki "gonosz"tette , rosszindulatúsága miatt,hanem meg kell nézni,hogy ki mondja,mert minden ilyen cselekedetről lerí,hogy ki mint él úgy ítél.
Belegondolva,minden szólás mondásnak megvan a maga valóságalapja,és minden cselekedetünk vissza vezethető hozzánk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése