Ars Poetica

Azért indítottam ezt a bloggot,hogy a kisembernek is lehessen véleménye a "mai" világban zajló dolgokról,hogy meg tudja osztani mindenkivel azt ami "fáj",és ne gondolja róla senki,hogy bármit meg lehet etetni vele csak azért mert jól néz ki,vagy jó a tálalás,de a belseje romlott...mérgezett!

2012. április 21., szombat

Terjed a Parking city uralma!!!

Fura dolgok történnek.......azt hallottam a tegnap este biztos forrásból,hogy a Parking City uralma a Kauflandig fog tartani!Nem volt elég nekik az a terület amit eddig elfoglaltak?Minek kell mindent behálozni?
Elmeséltem az illetőnek,hogy én mindig megvásárolom azt a parkoló jegyet,már csak azért is,hogy a haladásom érdekében sokkal könnyebb,de sokszor jártam úgy,hogy 2 darab 0,50Ron helyett amit betettem a gépbe csak 1 jelent meg,vagy 2 darab 1 Ron-os helyett is csak egy.....az már a parkolási időmnek a fele.....ha nem sikerül időben elvégeznem a dolgom akkor felkerül a bilincs az autóra,és utána mélyen a pénztárcába kell nyúlni.Van értelme?Mikor a gép elnyeli a pénz soha nincs ott egy alkalmazott sem,hogy segítsen.....minek azt?Utána jön nekik is a "több",mert a bilincs után fizetik.
Olyan eset is volt amikor az automatánál álltam sorba,és előttem egy bácsika parkoló pénzét nyelte el a gép....kisegítettem,mert szegény kétségbe volt esve,hogy nem lesz pénze a bilincset levetetni.Van értelme az ilyennek?A stressznek?A szemétkedésnek?Mit lehet tenni mindez megváltoztatása érdekében?
És vajon a gépeket megjavítják majd,hogy több ilyen incidens ne forduljon elé,mert állítólag a fejesek is tudnak róla!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése